مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 13:352021-02-24دانش

امور رفاهی دانشگاه ها به سازمان امور دانشجویان محول می شود


وزیر علوم با تاکید بر اینکه امور رفاهی دانشگاه ها به سازمان امور دانشجویان محول می شود، گفت: شعب سازمان امور دانشجویان در دانشگاه ها راه اندازی می شود.

- وزیر علوم با تاکید بر اینکه امور رفاهی دانشگاه ها به سازمان امور دانشجویان محول می شود، گفت: شعب سازمان امور دانشجویان در دانشگاه ها راه اندازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور غلامی در آیین اختتامیه پویش زندگی دست یاریگر توست که به صورت مجازی در وزارت علوم برگزار شد، در خصوص الحاق معاونت دانشجویی در معاونت فرهنگی دانشگاه ها، اظهار کرد: در دانشگاه ها، حوزه معاونت های فرهنگی را به عنوان یکی از معاونت های اصلی و مهم می شناسیم و باید به آن توجه کرد.

پیش از این مباحثی در مورد ادغام معاونت دانشجویی و فرهنگی مطرح شده بود که البته اصالت کار با معاونت فرهنگی است.

وی با اشاره به ایجاد شعب سازمان امور دانشجویان در دانشگاه ها، خاطرنشان کرد: بخش اصلی فعالیت های معاونت دانشجویی به صورت ادغامی یا انحصاری در حوزه فرهنگی است که باید در دانشگاه ها به آن توجه شود.

برنامه آینده این است که سازمان امور دانشجویان در دانشگاه ها متولی امور رفاهی دانشجویان هم باشد و جایی که معاونت های فرهنگی در دانشگاه ها دو مسؤولیت را(یعنی مسئولیت دانشجویی و رفاهی) را با هم دارند، این معاونت فرهنگی است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امور رفاهی دانشگاه ها به سازمان امور دانشجویان محول می شود

امور رفاهی دانشگاه ها به سازمان امور دانشجویان محول می شود