مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 12:302021-02-24سياسي

وضعیت نمازخانه های بین راهی جدی گرفته شود


رییس ستاد اقامه نماز استان زنجان تاکید کرد: وضعیت نمازخانه های بین راهی استان مطلوب نبوده و این موضوع باید به جد رسیدگی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی یوسفی طهر چهارشنبه در جلسه شورای اقامه نماز استان که در محل استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه آمار حاکی از آن است که زنجان در زمینه ترویج فرهنگ نماز و برنامه های فرهنگی توانسته است عنوان نخست را در سال گذشته کسب کند، گفت: بی تردید چنین موفقیتی با همکاری همه دستگاه ها محقق شده است.

وی از تولید 150 قسمت برنامه رادیویی و تلویزیونی در عرصه نماز طی سال جاری خبر داد و با یادآوری اینکه سهم فضای مجازی در این حوزه به دلیل شرایط کرونایی قابل توجه بوده است، افزود: یکی از برنامه هایی که در حال برگزاری است، جشنواره به رنگ قنوت است که قسمت پایانی آن هفته آینده برگزار خواهد شد.

این مسئول با ابراز خرسندی از افزایش چشم گیر فعالیت های نماز در استان ها که با پای کار آمدن مرکز تخصصی نماز قم محقق شده است، تصریح کرد: معتقدیم دستگاه های فرهنگی امروز باید بیش از پیش به برنامه های حوزه نماز توجه داشته باشند.

رییس ستاد اقامه نماز استان زنجان همچنین از برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری و پژوهشی نماز در سال آینده خبر داد و یا یادآوری اینکه این جشنواره قرار است به صورت ملی و در زنجان برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نمازخانه های بین راهی جدی گرفته شود

وضعیت نمازخانه های بین راهی جدی گرفته شود