مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 16:202021-01-28سياسي

ضرورت تقویت جزیی نگری برای عملیاتی شدن طرح ها


مشاور و مدیرکل دفتر شهرداری تهران گفت: در طراحی های شهری نمی شود نسبت به مخاطبان و ذی نفعان بی تفاوت باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز (پنجشنبه) کارگاه مجازی برای طراحانه اندیشیدن به فرصت های شهری خیابان ولیعصر با هدف تبدیل خیابان ولیعصر به خیابانی کامل و حرکت در مسیر ثبت جهانی با حضور 14 گروه معمار و طراح شهری، در سه پنل تخصصی برگزار شد.

در پنل اول این کارگاه طرح هایی برای اصلاح بن بست فلق، حد فاصله خیابان های جهان تاب و سی و دوم، ابتدای خیایان سید جمال الدین اسدآبادی و خیابان اتحادیه و مقابل دانشگاه تهران ارائه شد.

مصطفی کاظمی، مشاور و مدیر کل دفتر شهردار تهران که در این پنل حضور داشت با بیان اینکه طرح هایی که ارائه داده می شود باید جنبه اجرایی داشته باشد، گفت: در واقع اگر بتوانیم جزییات را مشخص کنیم، تفاوت میان طرح و خروجی زیاد نخواهد بود.

شهرداری تهران با پیمانکاران مختلف سروکار دارد، باید طرح ها به گونه ای باشند که پیمانکاران بتوانند آن را تبدیل به خروجی مطابق با طرح کنند.

وی همچنین با اشاره به نادیده گرفته شدن کف خیابان و مشخص نبودن مصالح مورد استفاده در طرح ها، گفت: بنا بر آب و هوا، میزان تردد، شکل خیابان و غیره باید نوع مصالح استفاده شده در کف خیابان تفاوت داشته باشد و این موضوع در طرح ها باید مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت جزیی نگری برای عملیاتی شدن طرح ها

ضرورت تقویت جزیی نگری برای عملیاتی شدن طرح ها