مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 16:152021-01-28اقتصادي

گروهی از فعالان اقتصادی قزاقستان به تبریز سفر می کنند


معاون سفیر جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان گفت: در آینده ای نزدیک گروهی از فعالان اقتصادی قزاقستان به تبریز سفر کرده و از نزدیک با ظرفیت های بی نظیر این استان آشنا می شوند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون سفیر جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان گفت: در آینده ای نزدیک گروهی از فعالان اقتصادی قزاقستان به تبریز سفر کرده و از نزدیک با ظرفیت های بی نظیر این استان آشنا می شوند.

محسن چیت ساز در ارتباط تصویری با علی جهانگیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که آذربایجان شرقی از جمله استان های پیشتاز کشور در حوزه صنعت و تولید است، اظهار کرد: امیدواریم با تعامل هرچه بیشتر فعالان بخش خصوصی قزاقستان و فعالان پرتلاش بخش خصوصی آذربایجان شرقی، شاهد افزایش سهم تجارتی و صادرات ایران به این کشور باشیم.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، برپایی نمایشگاه های مشترک و ارائه توانمندی های اقتصادی، تدوین استراتژی مناسب صادراتی، توجه تخصصی به کشت فراسرزمینی و هم چنین استفاده از ظرفیت شرکت های فنی و مهندسی در قزاقستان از دیگر موضوعات مهمی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروهی از فعالان اقتصادی قزاقستان به تبریز سفر می کنند

گروهی از فعالان اقتصادی قزاقستان به تبریز سفر می کنند