مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 16:102021-01-28اقتصادي

التهاب موجود در بازار روغن تا چند روز آینده مرتفع می شود


رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: عرضه روغن مایع و نیمه جامد در سطح خرده فروشی در حال انجام است و تا چند روز آینده التهاب موجود در این کالا رفع خواهد شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: عرضه روغن مایع و نیمه جامد در سطح خرده فروشی در حال انجام است و تا چند روز آینده التهاب موجود در این کالا رفع خواهد شد.

حبیب امین زاده با بیان این که از طریق روش های مختلف نسبت به تأمین روغن موردنیاز شهروندان در تلاش هستیم، گفت: اقدامات مربوط به فرایند تأمین روغن خام و تداوم تولید در واحدهای تولیدی و توزیع روغن نباتی از طریق شرکت های پخش با جدیت دنبال می شود.

وی، ضمن اطمینان خاطر به شهروندان بر عدم وجود محدودیت توزیع در مراکز عرضه عمده فروشی و خرده فروشی تأکید کرد و افزود: فروش اجباری کالاهای دیگر به همراه روغن نباتی ممنوع بوده و معاونت نظارت و بازرسی سازمان به صورت مستمر رصد، پایش و نظارت بر سطح عرضه در واحدهای صنفی را در دستور کار قرار داده است.

به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، امین زاده با اشاره به رصد و پایش مستمر فرآیند تامین مواد اولیه، تولید و توزیع روغن نباتی در استان از آمادگی شرکت های پخش جهت توزیع این کالا خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

التهاب موجود در بازار روغن تا چند روز آینده مرتفع می شود

التهاب موجود در بازار روغن تا چند روز آینده مرتفع می شود