مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 15:502021-01-28سياسي

وضعیت کرونایی استان تهران باید یکسان دیده شود


فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا تهران گفت: کلانشهر تهران و شهرستان های استان تهران در هم تنیده و ادغام هستند که طی دو مرتبه نامه نگاری، درخواست همگن شدن شرایط استان تهران در خصوص بیماری کرونا را به استاندار ارائه دادیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملارد، علیرضا زالی فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا استان تهران ظهر امروز در نشست مشترک ستاد طرح سردار شهید سلیمانی در محل ناحیه مقاومت بسیج ملارد اظهار کرد: بالاترین تعهد سیاسی در شهرستان ملارد در مبارزه با کرونا شکل گرفت و نکته دوم هوشیاری، غفلت زذایی و توجه به سرعت عمل در مقابله با این ویروس بود.

وی گفت: موضوع آموزش همگانی تاکتیک مهمی است که نباید کمرنگ شود و موفقیت امروز ملارد در حوزه کاهش آمار فوتی و مبتلا در شرایطی است که ملارد فاقد بیمارستان و مرکز درمانی تخصصی است.

فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا استان تهران بیان کرد: نکته مهمی که ما هم موافق آن هستیم آتش به اختیار بودن مدیران محلی در مبارزه با کرونا است و مدیر مربوطه تصمیمی را بر اساس شرایط و مختصات منطقه خود اتخاذ می کند.

زالی با اشاره پیوستگی استان تهران گفت: کلانشهر تهران و شهرستان های استان تهران در هم تنیده و ادغام هستند و طی دو مرتبه نامه نگاری با استاندار تهران درخواست همگن شدن شرایط استان تهران د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کرونایی استان تهران باید یکسان دیده شود

وضعیت کرونایی استان تهران باید یکسان دیده شود