مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 15:352021-01-28اقتصادي

رونق کشت های گلخانه ای راه برون رفت مشکلات کشاورزان اردستان


معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی راه اندازی شهرک گلخانه ای در اردستان را راه برون رفت مشکلات کشاورزان شهرستان دانست.

- ایسنا/اصفهان معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی راه اندازی شهرک گلخانه ای در اردستان را راه برون رفت مشکلات کشاورزان شهرستان دانست.

محمدمهدی برومندی امروز (پنج شنبه-9 بهمن ماه) در نشست بررسی آب و کشاورزی شهرستان اردستان، اظهار کرد: امسال با عنایت کمیسیون کشاورزی مجلس برای سال آینده بودجه خوبی برای بخش کشاورزی کشور اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه اصفهان یکی از استان های مهم کشور در بخش کشاورزی است، افزود: حدود 570 هزار هکتار اراضی کشاورزی و باغی و 80 هزار باغ و حدود 5 میلیون تن محصول کشاورزی در استان تولید می شود.

کشاورزان این استان نقش بسیار مهمی در ایجاد امنیت غذایی و توسعه بخش کشاورزی کشور دارد.

معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در شهرستان اردستان به دلیل ظرفیت هایی که از سال های گذشته وجود داشته و دارد و تلاش هایی که هم اکنون انجام می شود، بیش از 300 هزار تن در سال مجموع برداشت محصولات کشاورزی است که نسبت به جمعیت منطقه شایسته تقدیر است.

برومندی با بیان اینکه مهم ترین مسئله و مشکلاتی که کشاورزان استان و خصوصا شهرستان اردستان با آن مواجه هستند موضوع آب است، گفت: در شهرستان اردستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق کشت های گلخانه ای راه برون رفت مشکلات کشاورزان اردستان

رونق کشت های گلخانه ای راه برون رفت مشکلات کشاورزان اردستان