مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 15:252021-01-28اقتصادي

برخی از قوانین کشور دلال پرور است/عدم کنترل قیمت در بازار


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از قوانین کشور از جمله قانون مالیات دلال پرور و در راستای مبارزه با تولید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صدیف بدری عصر پنجشنبه در نشست مطبوعاتی با اشاره به نابسامانی در بازار خودرو اظهار کرد: متأسفانه در بحث تولید و عرضه خودرو به بازار کنترل قیمت وجود ندارد چرا که در تولید کالا قیمت تمام شده و قیمت فروش مشخص است و بایستی عرضه کالا با سود قانونی و مشخص بعد از تولید به دست مصرف کننده برسد.

وی عدم وجود برنامه های راهبردی و منظم در بخش اقتصادی را دلیل دلال پروری برخی از قوانین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و گفت: زمانی را در کشور شاهد هستیم که به جای قانون دلالان بر قیمت کالا در بازار تصمیم گرفته و با طرح شایعاتی موجب افزایش قیمت کالا می شوند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با قبول اینکه برخی از قوانین کشور دلال پرور است، افزود: قانون مالیاتی کشور دلال پرور و در راستای مبارزه با تولید است که مجلس یازدهم برای مقابله با این معضل طرح قانون مالیات بر عایدی سرمایه مطرح شده و در حال پیگیری است تا قوانین به سمت حمایت از تولید و مبارزه با دلالی حرکت کند.

بدری با اشاره به نحوه محاسبه مالیات و کوتاه کردن دلالان از بازار و مبارزه با فرار مالیاتی در کشور اظهار کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از قوانین کشور دلال پرور است/عدم کنترل قیمت در بازار

برخی از قوانین کشور دلال پرور است/عدم کنترل قیمت در بازار