مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 15:152021-01-28سياسي

اسلام سبب قدرتمند شدن انقلاب در منطقه و جهان شده است


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه قدرت انقلاب مرهون اسلام است گفت: اسلام سبب قدرتمند شدن انقلاب در منطقه و جهان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله مصطفی علما ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه اظهار کرد: قدرت انقلاب مرهون اسلام بوده و ضعف و مشکلات مربوط به کار مسئولان است، اسلام موجب قدرتمند شدن انقلاب در منطقه و جهان شده است.

وی با بیان اینکه بالاترین امتیاز انقلاب اسلامی بودن آن است، افزود: اسلامی بودن موجب می شود که تمامی تصمیمات اتخاذ شده مربوط به اسلام و امت اسلامی باشد.

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اعتقاد امام راحل مبنی بر اسلامی بودن انقلاب گفت: تاکید بر اسلام در وصیت نامه ایشان نمود پیدا کرده است، بنابراین خدمات ارائه شده و جانفشانی ها برای انقلاب در واقع برای اسلام است.

وی با بیان اینکه پیش از انقلاب اسلامی، ایران و حتی کرمانشاه جولانگاه آمریکایی ها بوده و تمامی تصمیمات توسط خارجیان اتخاذ شده است، خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب، ایران اسلامی با قدرت بر روی معادلات منطقه و جهان تأثیر می گذارد.

حقایق پیش از انقلاب را به جوانان انتقال دهید امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر لزوم انتقال حقایق پیش از انقلاب به جوانان گفت: نشان دادن جایگاه قبلی و فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلام سبب قدرتمند شدن انقلاب در منطقه و جهان شده است

اسلام سبب قدرتمند شدن انقلاب در منطقه و جهان شده است