مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 15:102021-01-28سياسي

برگزاری مراسم جشن تکلیف در مساجد کرمانشاه


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه از برگزاری مراسم جشن تکلیف دختران در روز میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) در مساجد استان خبر داد.

- کرمانشاه- مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه از برگزاری مراسم جشن تکلیف دختران در روز میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) در مساجد استان خبر داد.

افشین کلات پور بعد از ظهر امروز در گفتگو با ، مراسم جشن تکلیف دختران به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) در روز چهارشنبه 15 بهمن ماه به صورت محدود در مساجد نخبه استان کرمانشاه برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری مسابقات نماز، عفاف و حجاب، دیدار حضوری و ویدئوکنفرانسی با خانواده شهدا، پخش سرودهای انقلابی و پخش بانگ الله اکبر در شب 22 بهمن از بلندگوی مساجد از دیگر برنامه های شاخص ایام الله دهه فجر است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه تصریح کرد: اعزام پزشکان به 10 مسجد در سطح شهر کرمانشاه و در مجموع به 42 مسجد در سطح استان به منظور ویزیت رایگان بیماران در مساجد و مناطق محروم انجام خواهد شد.

کلات پور با بیان اینکه مسابقه پیامکی دل نوشته ای به امام راحل و سردار سلیمانی در دهه مبارک فجر برگزار می شود، گفت: تجمع سلیمانی ها با حضور جوانان هر روز در یک شهرستان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم جشن تکلیف در مساجد کرمانشاه

برگزاری مراسم جشن تکلیف در مساجد کرمانشاه