مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 15:102021-01-28بين الملل

آیا رژیم صهیونیستی به ایران حمله خواهد کرد؟


تهدید ایران توسط نظامیان ارشد اسراییل اگرچه به سرعت رسانه ای شد و پرحجم به آن پرداخته شد اما کمتر کسی آن را جدی گرفت؛ اینکه چرا رییس ستاد مشترک اسراییل بجای سیاسیون وارد معرکه لفاظی علیه ایران شده است را می توان از چند زاویه مورد تحلیل قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ العالم نوشت: در حالی که رییس ستاد ارتش اسراییل به عنوان بالاترین مقام نظامی این رژیم اعلام کرد نیروهای نظامی اسراییل در حال آماده سازی طرح هایی عملیاتی علیه ایران هستند، سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح ایران اعلام کرد در صورتی که اسراییل مرتکب خطا شود، حیفا و تل اویو را خواهیم زد.

تحلیل: - تهدید ایران توسط نظامیان ارشد اسراییل اگرچه به سرعت رسانه ای شد و پرحجم به آن پرداخته شد اما کمتر کسی آن را جدی گرفت.

در بی اهمیت بودن آن همین بس که جمهوری اسلامی پس از یک روز و البته در کلام سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلحش به پاسخی کوتاه بسنده کرد و البته و برخلاف کلی گویی های فرمانده ارتش اسراییل و بطور مشخص مکانهای مورد هجوم ایران (حیفا و تل اویو) در صورت ارتکاب خطا از سوی اسراییل را معرفی کرد.

- اینکه چرا رییس ستاد مشترک اسراییل بجای سیاسیون وارد معرکه لفاظی علیه ایران شده است را می توان از چند زاویه مورد تحلیل قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا رژیم صهیونیستی به ایران حمله خواهد کرد؟

آیا رژیم صهیونیستی به ایران حمله خواهد کرد؟