مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 15:102021-01-28بين الملل

همکاری های دوجانبه و منطقه ای با ترکیه حیاتی است


وزیر خارجه کشورمان در بدو ورود به استانبول در پاسخ به خبرنگاران گفت که با مقامات ترکیه در خصوص ضرورت ایجاد زمینه های صلح پایدار در قفقاز به گفت وگو خواهد پرداخت.

- وزیر خارجه کشورمان در بدو ورود به استانبول در پاسخ به خبرنگاران گفت که با مقامات ترکیه در خصوص ضرورت ایجاد زمینه های صلح پایدار در قفقاز به گفت وگو خواهد پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان روز پنج شنبه در بدو ورود به استانبول درخصوص روابط ایران با ترکیه به خبرنگاران گفت: روابط ما با ترکیه روابط بسیار مهمی است و نیاز همیشگی برای مشورت با ترکیه وجود دارد؛ لذا انجام همکاری های دوجانبه و منطقه ای بسیار حیاتی است.

وی افزود: در کنار آن بحث منطقه قفقاز و ضرورت ایجاد زمینه های صلح پایدار در قفقاز از طریق همکاری بحث بسیار مهمی است که من در سفری که به چهار کشور ارمنستان، آذربایجان، روسیه و ترکستان داشتم با جزییات با مقامات عالی این کشوران مطرح کردم و انشالله در دیدارهایی که در ترکیه با برادران خواهم داشت این موضوعات را بیشتر پیگیری خواهیم کرد تا زمینه های همکاری به ویژه در زمینه ترانزیتی و راه های مواصلاتی پس از فاجعه قره باغ فراهم شود.

ظریف در خصوص سازوکار شش جانبه برای قره باغ گفت: بحث شش جانبه بحثی است که در گذشته توسط جناب آقای اردوغان مطرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های دوجانبه و منطقه ای با ترکیه حیاتی است

همکاری های دوجانبه و منطقه ای با ترکیه حیاتی است