مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 14:352021-01-28فناوري

وزیر ارتباطات، عملکرد ایرانسل در سیستان وبلوچستان را «عالی» توصیف کرد


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، عملکرد ایرانسل در توسعه سایت های ارتباطی در مناطق روستایی استان سیستان وبلوچستان را «عالی» توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مهندس محمدجواد آذری جهرمی، با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، عملکرد اپراتورها در نصب و راه اندازی سایت های ارتباطی در مناطق روستایی استان سیستان و بلوچستان، از 20 آذر تا 8 بهمن ماه 1399 را در قالب جداول گزارش رسمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از پیشرفت اتصال روستاها ، تشریح کرد.

بر این اساس، ایرانسل با بهترین عملکرد در مقایسه با سایر اپراتورها، تاکنون موفق به راه اندازی 42 سایت ارتباطی برای 93 روستای این استان شده و 24هزار و 745 نفر را در قالب 6815 خانوار، تحت پوشش شبکه تلفن همراه قرار داده است.

ایرانسل همچنین در 24 سایت برای 28 روستا نیز در حال نصب تجهیزات است تا 4242 نفر دیگر را در قالب 1110 خانوار، تحت پوشش قرار دهد.

تسریع در پروژه محرومیت زدایی ارتباطی استان سیستان و بلوچستان از اواخر آذر ماه 1399 با همت بخش توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، آغاز شده و بر اساس برنامه، با انجام این طرح و توسعه دسترسی مناطق روستایی این استان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت، محرومیت ارتباطی در این منطقه برطرف خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات، عملکرد ایرانسل در سیستان وبلوچستان را «عالی» توصیف کرد

وزیر ارتباطات، عملکرد ایرانسل در سیستان وبلوچستان را «عالی» توصیف کرد