مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 14:002021-01-28بين الملل

پیشنهادات مقام صهیونیستی به آمریکا درباره ایران


رییس پیشین اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی با تاکید بر لزوم ارتباط تل آویو با واشنگتن درخصوص نحوه مقابله با ایران، به آمریکا پیشنهاد کرد توافق موقتی با ایران جهت حفظ تحریم ها و سپس اصلاح بند های برجام حاصل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس،در ادامه نگرانی های مقام های رژیم صهیونیستی از احتمال بازگشت دولت جدید آمریکا به توافق هسته ای با ایران، عاموس یادلین فرمانده پیشین رکن اطلاعاتی ارتش اسراییل خواستار حفظ تحریم ها بر ایران شد.

یادلین، که اکنون ریاست اندیشکده مطالعات امنیت داخلی دانشگاه تل آویو موسوم به INSS را برعهده دارد، شامگاه چهارشنبه طی سخنرانی در کنفرانس سالانه این اندیشکده گفت اسراییل باید درخصوص نحوه مقابله با تمایلات هسته ای ایران با آمریکا در ارتباط باشد.

به نوشته وبگاه عاروتص شوع ، وی ضمن اشاره به اظهارات آویو کوخاوی رییس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در همین همایش، گفت: کوخاوی آن نوع از توافقی با ایران را که نباید به آن بازگشت، ترسیم کرد .

این ژنرال بازنشسته صهیونیست ادامه داد: اتفاق نظر در محافل نظامی [اسراییل]بر این است که توافق 2015 (برجام) بد است، اما او (کوخاوی) نگفت که توافق جایگزین باید به چه شکلی باشد یا چگونه [همین توافق را]اصلاح کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهادات مقام صهیونیستی به آمریکا درباره ایران

پیشنهادات مقام صهیونیستی به آمریکا درباره ایران