مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 13:502021-01-28بين الملل

وزیر اول اسکاتلند در مخالفت با سفر جانسون: این سفر ضروری نیست


وزیر اول اسکاتلند تاکید کرد، سفر برنامه ریزی شده امروز (پنج شنبه) نخست وزیر انگلیس به اسکاتلند در دوران پاندمی کرونا ضروری نیست.

- وزیر اول اسکاتلند در مخالفت با سفر جانسون: این سفر ضروری نیست وزیر اول اسکاتلند تاکید کرد، سفر برنامه ریزی شده امروز (پنج شنبه) نخست وزیر انگلیس به اسکاتلند در دوران پاندمی کرونا ضروری نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ایندیپندنت، نیکولا استورجن، وزیر اول اسکاتلند گفت: نباید یک قانون خاص برای مردم و یک قانون دیگر برای سیاستمدارانی که به مردم می گویند در خانه بمانند، وجود داشته باشد.

تلاش بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس برای سفر به اسکاتلند با هدف حمایت از اتحاد بریتانیا در بحبوحه افزایش تعداد اسکاتلندی هایی که خواهان استقلال از بریتانیا هستند، صورت گرفته است.

این سفر در آستانه انتخابات پارلمان اسکاتلند در مه سال جاری میلادی انجام می شود؛ انتخاباتی که انتظار می رود پیروزی قاطعانه ای برای حزب ملی اسکاتلند به همراه داشته باشد که به گفته استورجن حکم دموکراتیکی برای اجرای مجدد رفراندوم استقلال فراهم می کند.

استورجن گفت: تحت شرایط عادی از سفر بوریس جانسون استقبال می کردم و انتظار دارم حضور جانسون به لحاظ سیاسی حزب ملی اسکاتلند را تقویت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اول اسکاتلند در مخالفت با سفر جانسون: این سفر ضروری نیست

وزیر اول اسکاتلند در مخالفت با سفر جانسون: این سفر ضروری نیست