مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 13:452021-01-28پزشكي

مشارکت 14 میلیاردی خیرین در تأمین نیازهای درمانی استان قزوین


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین: مشارکت مردم برای تهیه اقلام مورد نیاز در بخش کرونا 10 میلیارد تومان به صورت نقدی و 4 میلیارد تومان کمک های غیر نقدی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرای استان قزوین که جز رتبه های بالای رده سنی در کشور و راه ارتباطی بین 11 استان محسوب می شود کار چندان ساده ای نبود از سوی دیگر استان به علت وجود اقشار کارگر به مراتب با سه استان هم جوار در حال رفت وآمد بود که درمجموع این موارد کار را برای ما دشوار می کرد.

وی بیان کرد: با توجه به ساخت واکسن کرونا به یقین روزهای سخت نیز خاتمه خواهد یافت اما زمان ورود واکسن به استان و ممنوعیت سازی آن یک پرسه نسبتاً زمان بر است که توصیه ما در این میان رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و اجرای طرح شهید سلیمانی همانند روزهای سابق است.

این مقام مسئول ابراز کرد: نقش دستگاه های اجرایی و اتحاد آحاد مردم در کنترل بیماری قابل انکار نیست و ما در این میان از مردم و مسئولین خواستاریم تا در نظارت اجرای محدودیت ها و رعایت پروتکل ها همچنان قوی عمل کنند.

وی گفت: آموزش نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی همچنان باید در دستور کار قرار بگیرد و موضوع غربالگری و شناسایی افراد با تست مثبت کرونا توسط دانشگاه علوم پزشکی و تیم های غربالگری طرح شهید سلیمانی تا پایان ویروس کرونا ادامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 14 میلیاردی خیرین در تأمین نیازهای درمانی استان قزوین

مشارکت 14 میلیاردی خیرین در تأمین نیازهای درمانی استان قزوین