مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 11:452021-01-28سياسي

دیدار امام جمعه تبریز با مادر و همسر شهید


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در سالروز وفات حضرت ام البنین (س) به دیدار یک نفر از مادران و یک نفر از همسران شهدا رفت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در سالروز وفات حضرت ام البنین (س) به دیدار یک نفر از مادران و یک نفر از همسران شهدا رفت.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در این دیدارها یکی از راه های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس به نسل جدید و جوان جامعه را، تجلیل از خانواده معظم شهدا دانست.

وی در دیدار مادر شهید فتحیان یوسف آباد با بیان این که شهدا مایه عزت و اقتدار نظام اسلامی هستند، گفت: مردم از مشکلات اقتصادی و معیشتی گلایه دارند، اما پایبند دستاوردهای نظام و انقلاب هستند که به برکت خون شهدا به دست آمده است.

وی در دیدار خانواده شهید نیک بختان نیز با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس، گفت: شهدا برای عزت، اقتدار و عظمت ایران اسلامی جان خود را فدا کردند و ما هم باید در تداوم راه آن ها قدم های موثر برداریم.

حجت الاسلام آل هاشم گفت: خون شهدا باعث نفوذ منطقه ای ایران اسلامی شده است.

به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، شهید حسن فتحیان یوسف آباد متولد سوم دی 1339 در 25 اسفند 1360 در منطقه شوش و شهید محمود نیک بختان متولد 16خرداد 1315 در 18 بهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار امام جمعه تبریز با مادر و همسر شهید

دیدار امام جمعه تبریز با مادر و همسر شهید