مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 11:302021-01-28سياسي

استعلام از محیط زیست برای معادن انجام نمی شود/آقایان ما را دور می زنند


مدیرکل دفتر زیستگاه ها و امور مناطق سازمان محیط زیست با بیان اینکه قانون مجلس ذیل ماده 24 استعلام از محیط زیست را برای معادن دارد ولی آقایان از ما استعلام نمی گیرند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس رضا اقتدار امروز در جلسه نشست ملی مطالبه گران حوزه معدن، اظهار داشت: در بحث معادن، قانون مجلس ماده 24 اعلام شده است که فقط در مناطق تحت مدیریت سازمان محیط زیست بابت معادن از این سازمان استعلام بگیرند و در خارج از محدوده هیچ استعلامی از سازمان محیط زیست انجام نمی شود.

مدیرکل دفتر زیستگاه ها و امور مناطق سازمان محیط زیست افزود: ضوابط زیست محیطی در این باره حذف شده است و قانون جدید آورده اند امروز سازمان محیط زیست با کدام مصوبه و قانون می تواند مانع تخلفات در مدیریت معادن شود؟ وی ادامه داد: در ماده 24 مکرر برای معادن به مناطق حفاظت شده نظیر جنگل و مرتع و دیگر مناطق حفاظت شده فشار آوردند همین ماده 24 مکرر دفتری در استانداری با 7 نفر کارشناس است که 6 نفر آنها معدنی هستند.

اقتدار ادامه داد: در همین منطقه کرکس که حفاظت شده است، معدن جدیدی احداث نشد وگرنه همه منطقه معدن سنگ می شد.

مدیرکل دفتر زیستگاه ها و امور مناطق سازمان محیط زیست افزود: قانون مجلس ذیل ماده 24 استعلام از محیط زیست را برای معادن دارد ولی آقایان از ما استعلام نمی گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعلام از محیط زیست برای معادن انجام نمی شود/آقایان ما را دور می زنند

استعلام از محیط زیست برای معادن انجام نمی شود/آقایان ما را دور می زنند