مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 11:252021-01-28سياسي

روند خدمات رسانی به مردم آبسرد با توجه به دستگیری ها متوقف نشود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با تاکید بر سرعت بخشی قوه قضاییه در تعیین تکلیف نهایی پرونده شهرداری آبسرد گفت: روند خدمات رسانی به مردم نباید متوقف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا چراغعلی ظهر پنج شنبه با حضور در شهرداری آبسرد و در دیدار با پرسنل این شهرداری اظهار داشت: بر سختی کار و مشکلات موجود در شهرداری ها واقف هستیم و با توجه به جریانات رخ داده و شرایط کنونی باید بیش از پیش تلاش کرده و نباید خود را ببازید.

چراغعلی افزود: اعضای شورای اسلامی باید دست به دست هم دهند تا پیوستگی بیشتر شده و دستگاه های نظارتی نیز کار خود را انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه سایه دستگاه های نظارتی بر همه سازمان ها و ارگان ها وجود دارد گفت: نباید از خانواده پرسنلی که در بازداشت موقت هستند غافل شد و سرپرست باید جویای احوال خانواده های این افراد باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به اینکه شهادت دانشمند هسته ای در این شهر افتخاری بود که نصیب شهر آبسرد شد عنوان داشت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه دهه مبارک فجر، انشاالله بتوانیم دست به دست هم دهیم و در این دهه برنامه های ویژه ای برگزار کنیم.

چراغعلی گفت: با توجه به موضوعاتی که در روزهای اخیر در شهرداری آبسرد رخ داد، با هماهنگی فرماندار و حسب دستور استاندار ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند خدمات رسانی به مردم آبسرد با توجه به دستگیری ها متوقف نشود

روند خدمات رسانی به مردم آبسرد با توجه به دستگیری ها متوقف نشود