مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 11:102021-01-28سياسي

هدف تولید فیلم بانوی بهشت تفرقه بین ادیانی الهی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، تولید فیلم بانوی بهشت را دستپخت شیعه انگلیسی دانست وهدف از ساخت آن را تفرقه بین ادیان الهی بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام ناصرشکریان امیری ظهر پنجشنبه در حاشیه نشست فعالان فرهنگی، تولید فیلم بانوی بهشت را دستپخت شیعه انگلیسی دانست و گفت: ساخت و تولید این فیلم در راستای ایجاد تفرقه بین ادیان الهی است و قطعاً با حمایت های شیعه انگلیسی و اسلام آمریکایی برنامه ریزی شده است.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان انقلاب اسلامی و با تاکید بر برگزاری باشکوه این مراسمات با رعایت دقیق شیوه نامه ها، دستورالعمل ها و پروتکل های وزارت بهداشت و درمان، اظهار داشت: امروز بیش از همیشه مسلمانان جهان اسلام اعم از شیعه و سنی به وحدت نیاز دارند و قطعاً رمز عبور از این شرایط حساس، اتحاد حول محور نبی مکرم و معظم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و اهل بیت (ع) است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی شیعه انگلیسی برای ساخت و تولید فیلم بانوی بهشت، افزود: شیعه انگلیسی با همکاری و حمایت های مالی اسلام آمریکایی فیلم بانوی بهشت را تولید کردند تا با آن بر طبل تفرقه بین ادیان الهی بکوبند و قطعاً شیعیان جهان و اهل تسنن نسبت به این برنامه ریزی ها آگاهی کامل دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف تولید فیلم بانوی بهشت تفرقه بین ادیانی الهی است

هدف تولید فیلم بانوی بهشت تفرقه بین ادیانی الهی است