مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 11:102021-01-28سياسي

بسته شدن زبان رسانه به نفع دشمن است


مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با بیان اینکه نباید یک اتفاق کوچک دستاویز حمله به یک رسانه که زبان جمهوری اسلامی است، شود، تصریح کرد: الکن کردن زبان رسانه به نفع دشمن است.

- ایسنا/کرمان مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با بیان اینکه نباید یک اتفاق کوچک دستاویز حمله به یک رسانه که زبان جمهوری اسلامی است، شود، تصریح کرد: الکن کردن زبان رسانه به نفع دشمن است.

احمد علیرمضانی امروز 9 بهمن ماه در مراسم بیست و یکمین سالگرد افتتاح رادیو رفسنجان با اشاره به نقش مهم رسانه در جامعه، اظهار کرد: صهیونیست ها که از بخیل ترین افراد در خرج کردن هستند در رسانه و تبلیغات رسانه ای از بخشنده ترین اقوام هستند و تمام رسانه های معروف و مهم دنیا که جریان سازی می کنند سرمایه گذارشان یهودیان هستند که این موضوع پیام دارد.

وی افزود: در حوزه رسانه به هر میزان سرمایه گذاری شود کم است چراکه در جنگ نابرابر و پرحجم رسانه ای قرار داریم و جای متهم و شاکی در رسانه عوض می شود.

علیرمضانی تصریح کرد: در موضوع کرونا افتضاحی که در سیستم حاکمیتی آمریکا درست شد اگر یک هزارم آن در ایران انجام می شد با تبلیغات رسانه ای چه بلایی سر ما می آورند اما به دلیل در اختیار داشتن رسانه ها موضوع را کنترل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته شدن زبان رسانه به نفع دشمن است

بسته شدن زبان رسانه به نفع دشمن است