مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 11:052021-01-28سياسي

دانشگاه D8 به عنوان یک مرکز بین المللی دانشجو می پذیرد


با حمایت های صورت گرفته دانشگاه D8 به عنوان یک مرکز بین المللی دانشجو می پذیرد.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه بوعلی سینا گفت: با حمایت های صورت گرفته دانشگاه D8 به عنوان یک مرکز بین المللی دانشجو می پذیرد.

دکتر یعقوب محمدی فر پنجشنبه 9 بهمن ماه در شورای برنامه ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان همدان، با بیان اینکه توسعه واحدهای دانشگاهی براساس نیازسنجی صورت می گیرد تا از هدر رفت منابع مالی جلوگیری شود،افزود: استفاده صحیح منابع از سیاست های ستاد اقتصاد مقاومتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در طرح آمایش مراکز علمی استان، هیچ دانشگاهی تعطیل نمی شود و رشته ها و توسعه این مراکز بازنگری می شود، اظهار کرد: استان همدان از معدود مناطق کشور است که در هر شهر یک مرکز آموزش عالی دایر کرده و توزیع عادلانه علمی در این استان رخ داده است.

محمدی فر بیان کرد: در حال حاضر 65 هزار و 823 دانشجو در دانشگاه های استان مشغول تحصیل هستند و 1685 عضو هیئت علمی نیز به امر تربیت و تدریس در دانشگاه های استان اشتغال دارند.

وی تصریح کرد: دانشگاه های استان در زمینه شرکت های دانش بنیان و فناور سهم خوبی دارند به طوریکه بسیاری از ایده ها را به مرحله تجاری رسانده و به محصول تبدیل کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه D8 به عنوان یک مرکز بین المللی دانشجو می پذیرد

دانشگاه D8 به عنوان یک مرکز بین المللی دانشجو می پذیرد