مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 10:352021-01-28اقتصادي

کارآفرینی با طعم فلفل قرمز/ وقتی یک روستای کوچک قطب تولید فلفل می شود


همه ما ضرب المثل فلفل نبین چه ریزه را شنیده ایم که واقعا این محصول متنوع و تند و تیز خود را در دل طرفداران کثیر خود جا داده، اما کار فلفل کردن هم خود داستانی دارد که بسی شنیدنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از داورزن، همه ما ضرب المثل فلفل نبین چه ریزه را شنیده ایم که واقعا این محصول متنوع و تند و تیز خود را در دل طرفداران کثیر خود جا داده، اما کار فلفل کردن هم خود داستانی دارد که بسی شنیدنی است، از جمع آوری محصول و خشک کردن و انتقال به کارگاه و آسیاب تا بسته بندی آن همتی مضاعف و جسمی توانا می خواهد که با گرد و غبار تند و تیز آن که برتمام وجود می نشیند دست و پنجه نرم کنی.

داورزن را که به سمت رشته کوه ها می روی در دل کوه روستایی است به نام بیزه، همان روستایی که اغلب مردمانش این حریف سرخ تند و تیزخویی به مبارزه طلبیده اند و برآن فائق آمده اند.

کارآفرینی با طعم فلفل قرمز به پای سخن جوانی نشسته ایم که به دلیل سن کم تعجب ما را برانگیخته، او توانسته در ابتدای سنین جوانی پله های ترقی را با تلاش و پشتکار طی کند.

در ابتدا خودش را معرفی می کند و می گوید:محمد مسعودی طلب هستم، متولد 1374 روستای بیزه از توابع داورزن که در سال جاری به عنوان کارآفرین برتر خراسان رضوی معرفی شده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی با طعم فلفل قرمز/ وقتی یک روستای کوچک قطب تولید فلفل می شود

کارآفرینی با طعم فلفل قرمز/ وقتی یک روستای کوچک قطب تولید فلفل می شود