مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 10:202021-01-28اقتصادي

بخش سنگ شکن بیمارستان سبلان تنها مرکز دولتی و غیرخصوصی استان است


مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: بخش سنگ شکن بیمارستان سبلان اردبیل تنها مرکز دولتی و غیرخصوصی در سطح این استان است.

- ایسنا/اردبیل مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: بخش سنگ شکن بیمارستان سبلان اردبیل تنها مرکز دولتی و غیرخصوصی در سطح این استان است.

قادر برجی نهم بهمن در نشست خبری خود با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: این بخش با هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان راه اندازی شده و مجهز به آخرین تکنولوژی است.

وی با بیان اینکه درمانگاه عمومی و تخصصی بیمارستان سبلان به مساحت 4 هزار و 700 مترمربع و با هزینه 35 میلیارد تومان در 3 طبقه در حال ساخت است، ادامه داد: اورژانس این بیمارستان هم قبلاً به مساحت 500 مترمربع بود که در مساحت 2 هزار و 500 مترمربع بازسازی شده و پس از تکمیل افتتاح می شود.

برجی با اشاره به ایجاد مرکز جامع تصویربرداری در بیمارستان سبلان اردبیل تشریح کرد: این مرکز با هزینه 14 میلیارد تومان راه اندازی شده که در آن خدماتی مانند سی تی اسکن، ام.

آر.

آی، سونوگرافی، ماموگرافی و غیره ارائه خواهد شد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل با اشاره به اینکه مرکز جامع آزمایشگاه تشخیص طبی بیمارستان سبلان با اعتبار 5 میلیارد تومان راه اندازی شده است، تصریح کرد: در این بیمارستان 3 اتاق ایزوله استاندارد با اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش سنگ شکن بیمارستان سبلان تنها مرکز دولتی و غیرخصوصی استان است

بخش سنگ شکن بیمارستان سبلان تنها مرکز دولتی و غیرخصوصی استان است