مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 10:002021-01-28اقتصادي

افتتاح 56 پروژه دهه فجر در بندرانزلی


فرماندار بندرانزلی، با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال 56 پروژه با 84 میلیارد و 704 میلیون تومان اعتبار تقدیم مردم شهرستان خواهد شد، تصریح کرد: - ایسنا/گیلان فرماندار بندرانزلی، با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال 56 پروژه با 84 میلیارد و 704 میلیون تومان اعتبار تقدیم مردم شهرستان خواهد شد، تصریح کرد: در 22 بهمن امسال به دلیل کرونا تجمع و راهپیمایی نداریم.

اسماعیل میرغضنفری در جلسه شورای اداری شهرستان بندرانزلی اظهار کرد: ما هیچ وقت به آمریکا دل خوش نکردیم و دلخوش نخواهیم کرد، زیرا دشمنی آنها با ما دیرینه است و هرگز در مقابل دشمنان عقب نشینی نخواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه ایران هیچگاه جنگ طلب و جنگ افروز نبوده و به دنبال رفتار خارج از عرف نیست و نخواهد بود، افزود: برای حفظ کیان و حراست از دستاوردهای نظام تلاش می کنیم.

میرغضنفری با اشاره به وجود برخی مشکلات از جمله در حوزه اقتصاد و مسائل مربوط به تحریم ها و سوء مدیریت ها، تصریح کرد: مردم همواره پای کار هستند و به تعهد خود نسبت به نظام عمل می کنند.

فرماندار شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه گاهی اتفاقاتی رخ می دهد که هیچ توجیهی ندارد، عنوان کرد: نظام، دولت و ارکان حاکمیت دنبال این هستند که شرایطی ایجاد کنیم تا وضعیت زندگی روستاییان بهتر شود و بی دلیل مهاجرت نکنند، زیرا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 56 پروژه دهه فجر در بندرانزلی

افتتاح 56 پروژه دهه فجر در بندرانزلی