مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 09:502021-01-28اقتصادي

714 طرح عمرانی و اقتصادی دهه فجر در کرمانشاه افتتاح می شود


استاندار کرمانشاه از افتتاح 714 طرح و پروژه اقتصادی و عمرانی در استان در دهه فجر امسال خبر داد.

- 714 طرح عمرانی و اقتصادی "دهه فجر" در کرمانشاه افتتاح می شود ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از افتتاح 714 طرح و پروژه اقتصادی و عمرانی در استان در دهه فجر امسال خبر داد.

هوشنگ بازوند در جلسه امروز (9 بهمن) شورای اداری استان با تبریک ایام دهه فجر، از افتتاح 714 طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی خبر داد و افزود: سرمایه گذاری این پروژه ها حدود 3211 میلیارد تومان است.

بازوند تصریح کرد: این میزان سرمایه گذاری در حالی است که کشور در شرایط اقتصادی نامناسبی به سر برده و تحریم های سنگینی به ملت تحمیل شده و افتتاح این تعداد پروژه با این میزان اعتبار کار بزرگی است.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم تشریح دستاوردهای نظام و دولت در ایام دهه فجر گفت: مدیران باید در این ایام حتما گزارش عملکرد داده و به نحو احسن خدمات نظام و دولت را تشریح کنند.

وی ادامه داد: بهمن ماه همواره سند حقانیت نظام جمهوری اسلامی بوده و به همین علت امام راحل از این ایام به نام ایام الله یاد کرده اند.

بهمن ماه امسال هم شاهد سقوط یکی از نظام های سلطه به نام ترامپ بودیم که سخت ترین تحریم ها را علیه ملت ایران اعمال کرد، اما بار دیگر ملت ایران با مقاومتی که داشت از این آزمون و از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

714 طرح عمرانی و اقتصادی دهه فجر در کرمانشاه افتتاح می شود

714 طرح عمرانی و اقتصادی دهه فجر در کرمانشاه افتتاح می شود