مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 09:202021-01-28ورزشي

جدال نابرابری با غول های آسیا داریم / روش تمرینی نکونام خاص است


مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه، گفت: با این شرایط باید به جنگ غول های غرب آسیا برویم که همگی پول دار و با امکانات فوق العاده هستند و بر این اساس نیز از همان ابتدا یک جدال نابرابر خواهیم داشت که پیروز .

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه، گفت: با این شرایط باید به جنگ غول های غرب آسیا برویم که همگی پول دار و با امکانات فوق العاده هستند و بر این اساس نیز از همان ابتدا یک جدال نابرابر خواهیم داشت که پیروز شدن در آن دیدارها سخت است.

سعید آذری در گفت و گو با ایسنا، در ابتدا درباره مصاف فولاد با العین در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، اظهارکرد: العین یکی از بهترین تیم های امارات است که دو سال پیش تا فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز پیش رفت.

تیم های زیادی از کشور ما مقابل العین بازی کرده اند و زمانی که خود من در ذوب آهن بودم، سه بار با العین بازی کردیم که دو بار به تساوی رسیدیم و یک بار متحمل شکست شدیم.

در مجموع این تیم، متمول، قدرتمند و دارای امکانات فوق العاده است.

بازی سختی با العین داریم وی بیان کرد: العین به محض این که مشخص شد باید در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند، شروع به یارگیری کرد و می خواهند به هر قیمتی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال نابرابری با غول های آسیا داریم / روش تمرینی نکونام خاص است

جدال نابرابری با غول های آسیا داریم / روش تمرینی نکونام خاص است