مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 09:152021-01-28اقتصادي

دانشگاه D8 در همدان به عنوان یک مرکز بین المللی دانشجو می پذیرد


رییس دانشگاه بوعلی سینا همدان با بیان اینکه با حمایت های صورت گرفته دانشگاه D8، به عنوان یک مرکز بین المللی دانشجو می پذیرد گفت: دانشگاه های استان در زمینه شرکت های دانش بنیان و فناور سهم خوبی دارند به طوری که بسیاری از ایده ها را به مرحله تجاری رسانده و به محصول تبدیل کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، یعقوب محمدی فر ظهر امروز در شورای برنامه ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان با بیان اینکه توسعه واحدهای دانشگاهی بر اساس نیازسنجی صورت می گیرد تا از هدررفت منابع مالی جلوگیری شود اظهار کرد: استفاده صحیح منابع از سیاست های ستاد اقتصاد مقاومتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در طرح آمایش مراکز علمی استان، هیچ دانشگاهی تعطیل نمی شود و رشته ها و توسعه این مراکز بازنگری می شود گفت: استان همدان از معدود مناطق کشور است که در هر شهر یک مرکز آموزش عالی دایر کرده و توزیع عادلانه علمی در این استان رخ داده است.

رییس دانشگاه بوعلی سینا با اشاره به اینکه در حال حاضر 65 هزار و 823 دانشجو در دانشگاه های استان مشغول تحصیل هستند بیان کرد: یک هزار و 685 عضو هیات علمی نیز به امر تربیت و تدریس در دانشگاه های استان اشتغال دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه D8 در همدان به عنوان یک مرکز بین المللی دانشجو می پذیرد

دانشگاه D8 در همدان به عنوان یک مرکز بین المللی دانشجو می پذیرد