مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 09:002021-01-28دانش

مطالبات بازنشستگی کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد تعیین تکلیف شد


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تا پایان سال مطالبات مربوط به بازنشستگی کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت خواهد شد.

- معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تا پایان سال مطالبات مربوط به بازنشستگی کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد مهدی فداکار در جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه به منظور تمرکز زدایی برخی از تصمیمات سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به استان ها واگذار شده است، گفت: سفرهای استانی مدیران دانشگاه آزاد اسلامی می تواند انعکاس دهنده واقعیت های واحدها و مراکز باشد و در تصمیمات مدیران نقش ارزنده و واقعی تری خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه برای تعالی دانشگاه آزاد اسلامی همه بخش ها باید مجدانه فعالیت کنند، اظهار کرد: اگر چه با مشکلاتی در دانشگاه آزاد اسلامی مواجه هستیم، اما تلاش می کنیم رفاه کارکنان و اساتید مورد لطمه واقع نشود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی، خاطرنشان کرد: مدیران واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور باید از دارایی ها و سرمایه های این مجموعه به نحو احسن نگهداری کنند و اجازه ندهند مورد تعرض و تعدی قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات بازنشستگی کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد تعیین تکلیف شد

مطالبات بازنشستگی کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد تعیین تکلیف شد