مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 08:552021-01-28ورزشي

دیدار علیرضا دبیر با مسئولان سیاسی اردبیل برای کمک به کشتی


رییس فدراسیون کشتی در سفر 2 روزه به استان اردبیل با استاندار، نماینده ولی فقیه، شهردار، فرمانده سپاه اردبیل، و جامعه کشتی این استان دیدار و گفت وگو کرد.

- رییس فدراسیون کشتی در سفر 2 روزه به استان اردبیل با استاندار، نماینده ولی فقیه، شهردار، فرمانده سپاه اردبیل، و جامعه کشتی این استان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا دبیر در ادامه دیدارهای خود با مسئولان استان اردبیل با لطف الهیان شهردار شهر اردبیل دیدار و گفت وگو کرد.

در ابتدای این دیدار سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تاریخ کشتی ما به تاریخ این دیدار گره خورده و با حضور یک فرد شایسته در رأس فدراسیون آینده ی خوبی را برای این ورزش متصور خواهیم بود.

وی ادامه داد: توافقاتی را با شهرداری در قالب تفاهم نامه برای آینده کشتی استان انجام خواهیم داد و انتظار داریم با حمایت های شهرداری و همدلی و هم افزایی همه مسئولان استان، آینده خوبی را برای کشتی این خطه رقم بزنیم.

دبیر نیز در این دیدار گفت: کشتی امروز روزهای خوبی را سپری نمی کند، این رشته پرافتخار در گذشته مانند فوتبال برزیل پر از استعداد و پر از چهره بود اما در حال حاضر کل کشتی گیران کشور به 40 هزار نفر نمی رسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار علیرضا دبیر با مسئولان سیاسی اردبیل برای کمک به کشتی

دیدار علیرضا دبیر با مسئولان سیاسی اردبیل برای کمک به کشتی