مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 08:402021-01-28سياسي

13 هزار هکتار از حریم رودخانه های گلستان رفع تصرف شد


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گلستان از آزادسازی 13 هزار هکتار اراضی بستر و حریم رودخانه های استان طی 10 ماه امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، جواد تیموری صبح امروز در خصوص برخورد با متجاوزان حریم و بستر رودخانه های استان گلستان اظهار کرد: در مدت 10 ماه امسال یک هزار و 200 مورد از تصرفات حاشیه رودخانه های استان گلستان مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه 251 مورد از تصرفات به مراجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: طی 10 ماهه سال جاری 53 مورد از تجاوزات به بستر و حریم رودخانه های استان در سطح 13 هکتار با حکم مراجع قضایی رفع تجاوز و آزادسازی شد.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گلستان از تعیین حد بستر و حریم بالغ بر 17 کیلومتر از رودخانه های استان در مدت 10 ماه اخیر خبر داد.

تیموری؛ بستر رودخانه ها را جزو انفال عمومی خواند و افزود: براساس قانون بستر رودخانه در اختیار حکومت جمهوری اسلامی است و برای تصرف انفال عمومی مجازات تعیین می شود.

وی از مردم استان و شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست در حفظ بستر و حربم رودخانه ها و مجاری آبی مشارکت لازم با شرکت آب منطقه ای داشته باشند.

انتهای پیام/83001


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 هزار هکتار از حریم رودخانه های گلستان رفع تصرف شد

13 هزار هکتار از حریم رودخانه های گلستان رفع تصرف شد