مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 08:352021-01-28سياسي

کریمی: تقاطع سنجان آیینه دق شده است


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: تقاطع سنجان به آیینه دق تبدیل شده است و باید برای اتمام این پروژه اقدام ویژه انجام گیرد.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: تقاطع سنجان به آیینه دق تبدیل شده است و باید برای اتمام این پروژه اقدام ویژه انجام گیرد.

دکتر علی اکبر کریمی هشتم بهمن ماه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی، در خصوص تخصیص منابع وصولی حاصل از جرائم رانندگی اظهار کرد: امسال 9 میلیارد و 180 میلیون تومان جرائم رانندگی وصول شده که هنوز توزیع نشده است، دلیل عدم تخصیص آن روشن نیست و باید این مبلغ بین دستگاه های ذینفع توزیع شود.

وی در خصوص نحوه توزیع بودجه استان در شورا بیان کرد: این شورا موظف است ظرف 15 روز از ابلاغ بودجه مصوب، اقدام به توزیع کند که ظاهرا این امر با تاخیر صورت گرفته است.

کریمی با بیان اینکه جای سوال دارد که چرا 32 پروژه از 86 پروژه اولویت دار استان در سال جاری هنوز به انجام نرسیده است، خواستار توجه ویژه به استخر شهرستان خنداب که توسط اداره کل نوسازی مدارس دنبال می شود، شد و گفت: این پروژه نیاز منطقه است و با توجه به اولویت دار بودن، باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریمی: تقاطع سنجان آیینه دق شده است

کریمی: تقاطع سنجان آیینه دق شده است