مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 08:102021-01-28اقتصادي

تکمیل 128 هزار هکتار زهکشی در گلستان تا پایان دولت دوازدهم


با دستور رییس جمهور، زهکشی 50 هزار هکتار دیگر از اراضی استان گلستان تا پایان کار دولت دوازهم به اتمام خواهد رسید.

- ایسنا/گلستان با دستور رییس جمهور، زهکشی 50 هزار هکتار دیگر از اراضی استان گلستان تا پایان کار دولت دوازهم به اتمام خواهد رسید.

آیین بهره برداری از طرح های بخش منابع طبیعی و آبخیزداری و طرح ملی زهکشی، کنترل سیل و اصلاح اراضی کشاورزی استان گلستان، صبح امروز به صورت ویدئوکنفرانسی با حضور رییس جمهور برگزار شد.

زهکشی اراضی استان گلستان به عنوان بزرگترین پروژه اراضی دیم کشور، با هدف افزایش بهره وری تولید محصولات کشاورزی از دولت یازدهم آغاز شد.

تاکنون 78 هزار هکتار از اراضی شهرستان های گمیشان، گنبدکاووس و آق قلا به اتمام رسید که امروز به صورت ویدئوکنفرانسی با دستور رییس جمهور افتتاح شد.

همچنین امروز عملیات زهکشی 50 هزار هکتار دیگر از اراضی کشاورزی گلستان آغاز شد که رییس جمهور به وزیر جهاد کشاورزی دستور داد که این میزان زهکشی، تا پایان دولت دوازدهم به اتمام برسد.

دکتر حسن روحانی همچنین در بخشی از صحبت های خود در این آیین گفت که گلستان یک مرکز بزرگ کشاورزی است و همواره رتبه 4 کشور را داشته است.

رییس جمهور خاطرنشان کرد: اگر زهکشی در استان گلستان انجام نمی شد، در سیل سال گذشته میزان خسارات بیشتر می شد روحانی بیان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل 128 هزار هکتار زهکشی در گلستان تا پایان دولت دوازدهم

تکمیل 128 هزار هکتار زهکشی در گلستان تا پایان دولت دوازدهم