مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 08:052021-01-28بين الملل

پیشنهاد روش خاص برای بهبود اوضاع اقتصاد جهان در پساکرونا از سوی پوتین


بهبود اوضاع اقتصادی پس از بحران فعلی بسیار سخت خواهد بود و دنیا نیازمند یک مدل خاصی برای افزایش رشد اقتصادی است و مدل های فعلی کارساز نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، به نقل از راشاتودی پوتین رییس جمهور روسیه در نشست مجازی مجمع جهانی اقتصاد اعلام کرد: با افزایش روز به روز بدهی ها دیگر نمی توان از این روش برای بهبود اوضاع اقتصادی کشورها استفاده کرد.

شاید اشاره پوتین به آمریکا است که بدهی هایش از 20 تریلیون دلار گذشته و گفته می شود از این روش برای بهبود اقتصاد خود استفاده می کند.

پوتین تاکید کرد: بهبود اوضاع اقتصادی پس از بحران فعلی بسیار سخت خواهد بود و دنیا نیازمند یک مدل خاصی برای افزایش رشد اقتصادی است و مدل های فعلی کارساز نخواهد بود.

وی افزود: شاید در 20 یا 30 سال گذشته با محرک های مالی اقتصادی اقتصاد کشورهای بهتر می شود و راه حلی برای عبور از بحران پیشنهاد می شود اما دیگر این روش ها کارساز نیست و با این سازو کار نمی توان پیش رفت.

رییس جمهور روسیه تصریح کرد: بهبود رشد اقتصادی با اتکا به روش قدیمی و سنتی افزایش بدهی ها امروزه به ابزاری بی اثر تبدیل شده و تنها منجر به حبابی شدن سرمایه های مالی می شود و باعث شکاف مالی زیادی بین جامعه ثروتمندان و فقرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد روش خاص برای بهبود اوضاع اقتصاد جهان در پساکرونا از سوی پوتین

پیشنهاد روش خاص برای بهبود اوضاع اقتصاد جهان در پساکرونا از سوی پوتین