مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 07:502021-01-28اقتصادي

زباله سوز ساری زودتر تکمیل و بهره برداری شود


استاندار مازندران خواستار تسریع در تکمیل پروژه پسماند و نیروگاه زباله سوز ساری شد و گفت: این طرح باید زودتر بهره برداری رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد حسین زادگان صبح پنجشنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی با اشاره به مسائل پسماند استفاده از تولید کمپوست و مطالعه توسط دانشگاه مازندران گفت: پروژه زباله سوز، مرکز دفن قائمشهر، زیرآب و پل سفید در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه مرکز دفن بابل و پردازش زباله در حال ساماندهی و انجام است، گفت: مرکز زباله آمل دارای مشکلاتی از جمله محیط زیستی است که باید حل شود.

وی با عنوان اینکه زمین دپوی زباله در حال تهیه است، گفت: سه زمین برای زباله آمل پیشنهاد شده بود که باید نسبت به تأمین آن اقدام شود.

استاندار مازندران با اشاره به تشکیل سازمان پسماند برای مدیریت زباله در استان اظهار داشت: باید نسبت به مدیریت پسماند در استان اقدام و برنامه ریزی شود.

حسین زادگان بابیان اینکه تولید کمپوست از زباله در دستور کار قرار دارد، گفت: این طرح قرار است در ساری و بهشهر نیز اجرایی شود.

استاندار مازندران مدیریت و ساماندهی زباله روستایی را امری مهم دانست و گفت: برای بازیافت زباله نیازمند همراهی دهیاران و بخشداری ها هستیم، همچنین دستگاه ها و ادارات باید با تهیه دستگاهی، نسبت به بازیافت پسماند اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زباله سوز ساری زودتر تکمیل و بهره برداری شود

زباله سوز ساری زودتر تکمیل و بهره برداری شود