مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 06:102021-01-28بين الملل

افزایش گمانه زنی ها در باره جدایی ملانیا از ترامپ


دونالد یک زن جوان برای معاشرت در رویدادهای اجتماعی گرفت، مجله معروف مد و زیبایی ووگ (Vogue) به ملانیایی اعتبار داد که اعتبار خود را از  دونالد ترامپ می گرفت.

- دونالد یک زن جوان برای معاشرت در رویدادهای اجتماعی گرفت، مجله معروف مد و زیبایی ووگ (Vogue) به ملانیایی اعتبار داد که اعتبار خود را از  دونالد ترامپ می گرفت.

یک هفته از خروج ترامپ از کاخ سفید می گذرد و در همین مدت اخباری در مورد لحظه شماری ملانیا ترامپ برای جدایی از رییس جمهور سابق آمریکا شنیده شده است.

این شایعه پس از آن قوت گرفت که ملانیا در آخرین روز ریاست جمهوری ترامپ وی را در برابر دوربین ها تنها گذاشت و از او دوری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران، مری ترامپ برادرزاده دونالد ترامپ که در سال گذشته خاطراتی ناخوشایند از عموی خود را نقل و منتشر کرده بود، در مصاحبه ای جدید ادعا کرد که عمویش عشق و صمیمت را نمی فهمد .

نیوزیلند هرالد به عنوان یکی از بزرگترین روزنامه های نیوزیلند در این باره نوشت: با پایان یافتن دوران ریاست جمهوری ترامپ گمانه زنی ها در باره سومین ازدواج او و روابط او با ملانیا افزایش یافته است.

در حالیکه ترامپ تا آخرین روزهای ریاست جمهوری خود با چنگ و دندان برای ماندن در این سمت می جنگید و ادعای تقلب جو بایدن در انتخابات 2020 ریاست جمهوری را مطرح می کرد، ملانیا مدل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش گمانه زنی ها در باره جدایی ملانیا از ترامپ

افزایش گمانه زنی ها در باره جدایی ملانیا از ترامپ