مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 06:002021-01-28پزشكي

انجام 1400 تست کرونا در شهرستان ابهر


رییس شبکه بهداشت و درمان ابهر گفت: از ابتدای طرح شهید سلیمانی تاکنون بیش از 1400 تست در این شهرستان انجام شده است.

- ایسنا/زنجان رییس شبکه بهداشت و درمان ابهر گفت: از ابتدای طرح شهید سلیمانی تاکنون بیش از 1400 تست در این شهرستان انجام شده است.

کوروش شعبانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: کرونا همه گروه های سنی را درگیر می کند اما در این بین افراد دارای بیماری مزمن و سالمندان جزو آسیب پذیرترین گروه ها محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه در شهرستان ابهر بیش از 15 هزار و 600 سالمند داریم، تصریح کرد: با توجه به آسیب پذیری این قشر، خانواده ها باید دقت لازم را در رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشند.

رییس شبکه بهداشت و درمان ابهر با بیان اینکه در طرح شهید سلیمانی، شهر ابهر به دو ناحیه تقسیم شده است، ادامه داد: کل شهرستان ابهر نیز با احتساب شریف آباد، شناط، هیدج و صایین قلعه به 11 ناحیه و 53 محله تقسیم شده است.

شعبانی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در ابهر تصریح کرد: با اجرای این طرح علاوه بر افزایش میزان بیماریابی، بازرسی ها نیز به دو برابر افزایش یافته که با تشدید نظارت ها 70 مورد نیز پلمب شده است.

این مسئول، از فعال بودن نقاهت گاه های ابهر با پنج قرنطینه خبر داد و گفت: از اول بیماری 400 نفر در نقاهت گاه های ابهر بستری شده اند که هزینه بستری به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 1400 تست کرونا در شهرستان ابهر

انجام 1400 تست کرونا در شهرستان ابهر