مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 05:402021-01-28اقتصادي

1170 واحد صنعتی تعطیل در کشور به چرخه تولید بازگشتند


مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: با تشکیل کلینیک صنعت، 1170 واحد صنعتی که تعطیل بودند به چرخه تولید بازگشته و حدود 19 هزار و 400 شغل ایجاد شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: با تشکیل کلینیک صنعت، 1170 واحد صنعتی که تعطیل بودند به چرخه تولید بازگشته و حدود 19 هزار و 400 شغل ایجاد شده است.

علی رسولیان معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران شب گذشته در حاشیه بازدید از کارخانه دوچرخه سازی آساک قوچان در جمع خبرنگاران، هدف اصلی در سازمان صنایع کوچک را توسعه صنعتی و تولید در کشور دانست و افزود: برای این کار از هر ظرفیتی که در اختیار ما باشد در سطح ملی و در سطح استانی استفاده خواهد شد و امیدوارم با کمک نمایندگان بتوانیم اعتبار زیرساخت های لازم شهرک های صنعتی در قانون بودجه را تأمین کنیم تا منابع در اختیار شرکت های صنعتی اختصاص پیداکرده و نیازهای بنگاه های اقتصادی در زیرساخت ها را تأمین کنیم.

وی با اشاره به تشکیل کلینیک صنعت با محوریت شرکت شهرک های صنعتی و ارکان حاکمیت در استان ها، گفت: با اجرای این طرح 1170 واحد صنعتی که تعطیل بودند به چرخه تولید بازگشته و حدود 19 هزار و 400 شغل ایجاد شده است و مقرر شد اجرای این طرح برای تمام واحدهای صنعتی در داخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1170 واحد صنعتی تعطیل در کشور به چرخه تولید بازگشتند

1170 واحد صنعتی تعطیل در کشور به چرخه تولید بازگشتند