مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 05:402021-01-28پزشكي

چه کنیم در پمپ بنزین کرونا نگیریم؟


بر اساس اعلام وزارت بهداشتی ها، جایگاه های سوخت یکی از اماکن پرخطر ابتلا به کرونا محسوب می شود و باید در استفاده از این جایگاه ها پروتکل های بهداشتی را به صورت دوچندان رعایت کرد تا احتمال ابتلا به کرونا در این مکان ها کاهش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اعلام دکتر سیما سادات لاری- سخنگوی وزارت بهداشت، پمپ بنزین ها و ایستگاه های CNG از اماکن پر خطر ابتلا به کووید19 هستند و لزوم رعایت نکات بهداشتی در این اماکن از اهمیت ویژه برخوردار است.

بر این اساس انجمن علمی آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت ایران، چند نکته بهداشتی را که باید در زمان مراجعه به جایگاه های سوخت، رعایت کرد تا به کرونا مبتلا نشویم اعلام کرده است: - تا حد امکان تعداد دفعات سوختگیری (بنزین، گاز و یا گازوییل) وسیله نقلیه خود را کاهش دهید.

- در هر بار مراجعه به پمپ بنزین ها و یا ایستگاه های سی ان جی، سعی کنید باک خودرو خود را تا حداکثر پر کنید تا دفعات کمتر مجبور به مراجعه برای سوختگیری شوید.

- چون پمپ بنزین و پمپ گازها از اماکن پرتردد هستند و احتمال آلودگی در آن زیاد است، حتما قبل از خروج از منزل پیش بینی کنید که اگر برای گرفتن بنزین یا گاز می خواهید بروید یک عدد ماسک یکبار مصرف یا پارچه ای را جلوی دهان و بینی تان استفاده کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کنیم در پمپ بنزین کرونا نگیریم؟

چه کنیم در پمپ بنزین کرونا نگیریم؟