مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 05:402021-01-28اقتصادي

پیشرفت 17 درصدی پروژه تولید فروسیلیسیم و شمش منیزیم گناباد


رییس اداره صنعت معدن و تجارت گناباد گفت: اولین واحد تولیدی فروسیلیسیم وشمس منیزیم در جنوب خراسان رضوی که در ناحیه صنعتی کوثر شهرستان گناباد در حال احداث است 17 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره صنعت معدن و تجارت گناباد گفت: اولین واحد تولیدی فروسیلیسیم وشمس منیزیم در جنوب خراسان رضوی که در ناحیه صنعتی کوثر شهرستان گناباد در حال احداث است 17 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

هادی ایزدی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: عملیات اجرایی پروژه تولید فروسیلیسیم و شمش منیزیم در گناباد از سال 98 با مشارکت بخش خصوصی آغاز شده و کارهای اجرایی این واحد تولیدی در شهرستان در حال پیگیری است.

ایزدی اظهار کرد: میزان سرمایه گذاری ثابت طرح 400 میلیارد تومان برآورد شده است که با راه اندازی آن زمینه اشتغال مستقیم برای 285 نفر فراهم خواهد شد؛ همچنین برای احداث این واحد تولیدی 22 هکتار زمین اختصاص یافته و ظرفیت تولیدی آن در فاز اول ، تولید 25هزار تن فروسیلیسیم در سال می باشد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین نیازهای این طرح تولیدی، تامین برق مورد نیاز آن است؛ چراکه انرژی مورد نیاز آن بیشتر از طریق کوره های القایی است که با انرژی برق کار می کند و برق مورد نیاز آن حدود 36 مگا وات است که برای تامین آن توافقات لازم در سطح کشور واستان با شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 17 درصدی پروژه تولید فروسیلیسیم و شمش منیزیم گناباد

پیشرفت 17 درصدی پروژه تولید فروسیلیسیم و شمش منیزیم گناباد