مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 05:152021-01-28ورزشي

10 «ایستگاه سلامت» در مناطق حاشیه شهر کرمانشاه ایجاد خواهد شد


رییس اداره سلامت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از اجرای طرح «ایستگاه سلامت» در مساجد این شهر به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.

-  وحید جهانگیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: به مناسبت طلیعه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در تدارک اجرای برنامه های گوناگون و متنوعی با مشارکت دستگاه ها و نهادهای مردمی و مساجد در سطح محلات کم برخوردار شهر است.

رییس اداره سلامت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه افزود: رویکرد برگزاری این برنامه ها در حوزه فرهنگی، توجه به مناطق کم برخوردار شهر و ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی و حوزه سلامت است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های شاخص حوزه سلامت در ایام دهه فجر از سوی این سازمان بیان داشت: از ویژه ترین برنامه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه انجام طرح ایستگاه سلامت در مساجد شهرک های محروم و حاشیه نشین شهر کرمانشاه خواهد بود.

جهانگیری گفت: در ویژه برنامه محلات، برپایی ایستگاه خدماتی در حوزه سلامت و بهداشت اجتماعی نظیر ویزیت پزشک، مشاوره های غربالگری فشارخون و ارجاع افراد غربال مثبت به مراکز خانه بهداشت، مشاوره پیشگیری از بیماری، به ویژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 «ایستگاه سلامت» در مناطق حاشیه شهر کرمانشاه ایجاد خواهد شد

10 «ایستگاه سلامت» در مناطق حاشیه شهر کرمانشاه ایجاد خواهد شد