مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 04:252021-01-28بين الملل

پاسخ میریوسفی به بلینکن: آمریکا ناقض برجام و قطعنامه 2231 بوده نه ایران


آمریکا ناقض برجام و قطعنامه 2231 بوده نه ایران - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علیرضا میریوسفی سخنگوی هیأت نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد در گفت وگو با هفته نامه آمریکایی نیوزویک به اولین اظهارنظرات آنتونی بلینکن بعنوان وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا در خصوص شروط دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا برای بازگشت به برجام واکنش نشان داد.

بلینکن بامداد امروز (پنجشنبه) در اولین کنفرانس خبری خود به عنوان وزیر خارجه آمریکا با متهم کردن ایران به نقض برجام تصریح کرد که واشنگتن راه طولانی رد بازگشت به برجام دارد و در صورتی به این توافق هسته ای بازمی گردد که جمهوری اسلامی ایران به تعهداتش ذیل برجام عمل کند.

میریوسفی در بیانیه ای به نیوزویک تصریح کرد که ایالات متحده نه تنها تعهداتش ذیل برجام را نقض کرده بلکه تعهدات خود ذیل قطعنامه 2231 شورای امنیت را نیز زیرپا گذاشته است.

وی در این خصوص توضیح داد: دولت فعلی ایالات متحده همچون دولت قبلی، تعهدات خود در قبلا برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل را نقض کرده است .

این دیپلمات ایرانی در ادامه به اظهارات اخیر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و مجید تخت روانچی نماینده دائم جمهوری اسلامی در سازمان ملل اشاره کرد که هر دو دولت بایدن را ترغیب کردند که رویکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ میریوسفی به بلینکن: آمریکا ناقض برجام و قطعنامه 2231 بوده نه ایران

پاسخ میریوسفی به بلینکن: آمریکا ناقض برجام و قطعنامه 2231 بوده نه ایران