مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 04:202021-01-28بين الملل

ژانویه مرگبارترین ماه کرونا در آمریکا


با ثبت مرگ ومیر نزدیک به 80 هزار نفر به علت بیماری کووید 19 در ژانویه (دی) جاری، این ماه به عنوان مرگبارترین ماه آمریکا شناخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا شبکه سی ان ان بامداد پنجشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد، طبق اطلاعات دانشگاه جان هاپکینز تا روز سه شنبه این هفته بیش از 79 هزار نفر (در ماه ژانویه) در آمریکا به علت ویروس کرونا جان خود را از دست دادند که این آمار یک هزار مورد بیشتر از ماه دسامبر (آذر) است.

با افزایش میزان مرگ و میر مبتلایان کرونایی در آمریکا، فرمانداران ایالات درخواست برای دریافت واکسن کووید 19 را افزایش داده و جف زینتس هماهنگ کننده جو بایدن رییس جمهوری آمریکا در امور کرونا به فرمانداران گفت که تخصیص های جدید واکسن از هفته آینده حدود 16 درصد افزایش می یابد.

افزایش شمار مبتلایان و مرگ و میر در حالی در آمریکا رخ می دهد که بایدن در هفته اول ریاست جمهوری خود وعده داد که در صد روز اول دولت شرایط واکسیناسیون یکصد میلیون نفر در آمریکا را فراهم خواهد کرد.

به دنبال شیوع ویروس کرونا و ناکار آمدی دولت های این کشور در مهار این ویروس کشنده تا کنون 26 میلیون و 11 هزار نفر در آمریکا به بیماری کووید مبتلا شده و 435 هزار و 460 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژانویه مرگبارترین ماه کرونا در آمریکا

ژانویه مرگبارترین ماه کرونا در آمریکا