مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 02:002021-01-27پزشكي

رژیم غذایی مناسب چه ویژگی هایی دارد/واکنش به تبلیغات ماهواره ای


یک متخصص تغذیه با اشاره به اینکه رژیم های غذایی متعادل باید شامل تمام گروه های غذایی شوند گفت: رژیم های غذایی در هر فرد متفاوت است که نیازمند تشخیص پزشک و اعتماد بیمار به وی است.

- مجید حاجی فرجی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص رژیم های غذایی درست و اصولی، گفت: رژیم های کاهش وزن بر اساس برنامه فردی زندگی مانند سابقه خانوادگی، سنجش عادات غذایی، فعالیت بدنی و … از فردی به فرد دیگر متفاوت است که در ابتدا فرد برنامه اولیه ای را برای کاهش وزن دریافت می کند و پس از آنکه به وزن مورد نظر خود رسید پایداری رژیم را در دستور کار قرار می دهد.

این متخصص تغذیه افزود: اگر BMA فرد 40 باشد بیمار ما از چاقی مفرط رنج بده و بیماری در این مرحله بسیار جدی است چراکه فرد در معرض ابتلاء به کبد چرب، دیابت، سندروم متابولیک قرار دارد بنابراین تشخیص پزشک و بهره مندی از مشاوره پزشکی و روانشناسی در طول برنامه رژیم کاهش وزن بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: متأسفانه بسیاری از شبکه های ماهواره ای اقدام به تبلیغات قرص های کاهش وزن در مدت زمان کوتاهی می کنند و یا گاهاً مشاهده شده است که افراد در خصوص رژیم های کاهش وزن به یکدیگر راهنمایی می دهند یا بعضاً قرص پیشنهاد می کنند باید گفت تمامی این رفتارها و کارها اشتباه است چراکه علل چاقی در هر فردی متفاوت است و باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم غذایی مناسب چه ویژگی هایی دارد/واکنش به تبلیغات ماهواره ای

رژیم غذایی مناسب چه ویژگی هایی دارد/واکنش به تبلیغات ماهواره ای