مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 23:152021-01-27سياسي

فرماندهان درباره مغز متفکر اطلاعات و عملیات چه گفتند؟


حسن باقری با ابتکار نظریه ای جدید در خصوص جنگ و راه های تقابل با متجاوزان، توانست استراتژی جنگ را تغییر دهد و با تسلط بر زمین نبرد دشمن و درک سریع توانایی آنان و نیز شناخت استعداد نیروهای خودی، - حسن باقری با ابتکار نظریه ای جدید در خصوص جنگ و راه های تقابل با متجاوزان، توانست استراتژی جنگ را تغییر دهد و با تسلط بر زمین نبرد دشمن و درک سریع توانایی آنان و نیز شناخت استعداد نیروهای خودی، راه مقابله را بازیابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن باقری (غلامحسین افشردی) روز 25 اسفندماه 1334، همزمان با سوم شعبان، سال روز میلاد امام حسین (ع) در تهران به دنیا آمد و در 9 بهمن 1361 در سن 26 سالگی در خوزستان منطقه فکّه به شهادت رسید و قطعه 24 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) در تهران جایگاه ابدی او شد.

حسن باقری معروف به سقای بسیجیان ، جوان ترین فرمانده جنگ ایران در دوران جنگ ایران و عراق بود.

فرماندهان جنگ حسن باقری را از فرماندهان نابغه سپاه ایران می دانستند و از او به عنوان بن بست شکن در این عرصه نام می بردند.

شخصیت پرمعنی ای داشت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در رابطه با شهید باقری می گوید: از همان لحظه آشنایی با حسن باقری محبت شان به دل من رفت و یک احساس احترام به ایشان کردم، چون دیدم جوانی با این سن و سال آن قدر پرتلاش، پرتحرک و مؤثر در آن قرارگاه است و شخصیت ایشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندهان درباره مغز متفکر اطلاعات و عملیات چه گفتند؟

فرماندهان درباره مغز متفکر اطلاعات و عملیات چه گفتند؟