مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 21:252021-01-27اقتصادي

80 درصد اقتصاد کشور توسط دولت اداره می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: با وجود خصوصی سازی در برخی حوزه ها بیش از 80 درصد اقتصاد کشور توسط دولت اداره می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، محمدرضا آبی پور در جلسه ستاد تنطیم بازار ابهر با اشاره به وظایف ستاد تنظبم بازار در حوزه تامین و توزیع کالاهای اساسی به ویژه 25 قلم کالای اساسی مورد نظارت دولت که بیشتر در حوزه سبد خانوار است، اظهار کرد: طی یک سال گذشته به لحاظ مشکلاتی که در کشور وجود داشت از جمله تحریم در حوزه تامین مواد اولیه، حوزه تولید با مشکلاتی مواجه بود.

وی با بیان اینکه حوزه تحریم ها علیه کشور روز به روز بیشتر می شود، عنوان کرد: هر چند دشمنان تصور می کردند تحریم حرکت کشورمان را متوقف خواهد کرد اما خلاف تصور آنان امروز شاهد آن هستیم با وجود کرونا توفیقاتی مانند ایام غیرکرونایی همچنان ادامه دارد.

این مسؤول با اشاره به اینکه در کنار برخی از مشکلات باید نیمه پر لیوان را نیز دید، اضافه کرد: امروز در شهرستان ها هیچ مشکلی در تامین کالاها وجود ندارد و در بازرسی های میدانی هیچ صنفی برای تامین کالاها مشاهده نشد.

آبی پور با پرداختن به این موضوع که در برهه ای شاهد کمبود مرغ در استان بودیم، گفت: با توجه به مشکلاتی که در تامین نهاده های دامی وجود داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد اقتصاد کشور توسط دولت اداره می شود

80 درصد اقتصاد کشور توسط دولت اداره می شود