مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 21:252021-01-27سياسي

اجرای طرح تسهیل گری و توانمندسازی در 16 روستای محروم میامی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: محرومیت زدایی و رفع مشکلات زیرساختی برای توسعه شهرستان میامی عزم جدی مسئولان استانی و شهرستانی را می طلبد.

- ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: محرومیت زدایی و رفع مشکلات زیرساختی برای توسعه شهرستان میامی عزم جدی مسئولان استانی و شهرستانی را می طلبد.

علیرضا شریفی نژاد در جلسه پیگیری مصوبات سومین جلسه ستاد توسعه شهرستان میامی در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان افزود: استانداری سمنان برای گره گشایی از مشکلات میامی در کنار دستگاه های اجرایی است و مسئولان ارشد استان با تمام توان برای توسعه این شهرستان در تلاش هستند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه هایی که به دستگاه های اجرایی استان برای محرومیت زدایی در میامی سپرده می شود باید در این جلسات گزارش شود و به صورت موردی اقدامات انجام شده رصد و مورد ارزیابی قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان تصریح کرد: برگزاری جلسات بدون خروجی وقت تلف کردن است و باید ثمره نشست های مسئولان حداقل در میان مدت برای آحاد جامعه قابل لمس باشد.

شریفی نژاد اضافه کرد: باید رفع مشکلات زیرساختی در حوزه آب و برق شهرستان میامی برای توسعه بخش صنعت، تولید، معدن و کشاورزی شهرستان میامی به طور جد پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تسهیل گری و توانمندسازی در 16 روستای محروم میامی

اجرای طرح تسهیل گری و توانمندسازی در 16 روستای محروم میامی