مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 21:052021-01-27اقتصادي

توییتر به زودی خبرنامه ارسال می کند


شرکت توییتر استارتاپ خبرنامه Revue را خریداری کرده تا به نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا که برای تبلیغ مطالباتشان به این شبکه اجتماعی متوسل می شوند کمک کند دامنه مخاطبانشان را افزایش دهند.

- شرکت توییتر استارتاپ خبرنامه Revue را خریداری کرده تا به نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا که برای تبلیغ مطالباتشان به این شبکه اجتماعی متوسل می شوند کمک کند دامنه مخاطبانشان را افزایش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استارتاپ Revue سرویس رایگان و پولی ارایه می کند که به همه امکان انتشار خبرنامه های سرمقاله ای را فراهم می کند.

خرید این استارتاپ به توییتر اجازه می دهد کار کمک به افراد برای مطلع ماندن درباره علاقمندیهایشان را تسریع کند و همزمان به انواع نویسندگان اجازه می دهد راهی برای دسترسی بهتر به مخاطبانشان پیدا کنند.

نویسندگان Revue می توانند سریعا و به راحتی خبرنامه هایی تهیه کنند و این سرویس حتی به آنها اجازه می دهد در یک نسخه لینک، ویدئو، توییت و رسانه های دیگر را جای دهند.

توییتر با خرید استارتاپ Revue قصد دارد ارتباط نویسندگان با مشترکانشان را راحتتر کرده و همچنین به خوانندگان کمک کند نویسندگان جدید و محتوایشان را بهتر کشف کنند.

این شرکت در حال حاضر سرگرم برنامه ریزی راههای متعدد برای دستیابی به چنین هدفی است و درصدد است به کاربران اجازه دهد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توییتر به زودی خبرنامه ارسال می کند

توییتر به زودی خبرنامه ارسال می کند