مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 19:402021-01-27سياسي

سرمایه گذاران در پهنه های مطالعاتی معادن خراسان شمالی سرگردان هستند


نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم و مانه و سملقان گفت: آثار پژوهشی پهنه مطالعاتی در حوزه معدن به استان ارائه نشده است و سرمایه گذاران در پهنای مطالعاتی استان سرگردان هستند.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم و مانه و سملقان گفت: آثار پژوهشی پهنه مطالعاتی در حوزه معدن به استان ارائه نشده است و سرمایه گذاران در پهنای مطالعاتی استان سرگردان هستند.

محمد وحیدی هشتم بهمن ماه سال جاری، در هجدهمین جلسه اقتصاد مقاومتی استان که در محل استانداری خراسان شمالی و با حضور معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران برگزارشد، با اشاره به اینکه پهنه مطالعاتی در بحث مطالعات معدنی مصوبه سفر دولت در سفر مقام معظم رهبری به استان دارای سه مرحله است، اظهار کرد: در این مصوبه مقرر شد پهنه مطالعاتی استان مجموعاً به 10 هزار کیلومتر مربع برسد اما همچنان نتایج آثار پژوهشی به استان ارائه نشده است و همین موضوع موجب متوقف شدن مسیر توسعه استان می شود.

وی با تاکید بر اینکه سازمان زمین شناسی باید زودتر نتایج پژوهشی را در اختیار استان قرار دهد، تصریح کرد: در مانه و سملقان و راز و جرگلان صنعت دیده نشده و این به معنای نبود قابلیت نیست در حال حاضردر شهرستانی همچون راز و جرگلان نه شهرک صنعتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران در پهنه های مطالعاتی معادن خراسان شمالی سرگردان هستند

سرمایه گذاران در پهنه های مطالعاتی معادن خراسان شمالی سرگردان هستند