مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 17:352021-01-27اجتماعي

طالو شیر بند دامغان به منطقه حفاظت شده ارتقا یافت


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان از ارتقا حوزه شکارممنوع طالو شیر بند دامغان به منطقه حفاظت شده خبر داد و گفت: این منطقه 90 هزار هکتاری تنوع زیستی غنی و متنوعی دارد.

- امیر عبدوس در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه در جلسه شورای عالی محیط زیست حوزه شکارممنوع طالو شیر بند دامغان به منطقه حفاظت شده ارتقا یافت، ابراز داشت: این اقدام در راستای حفظ و بهبود غنای زیستی منطقه و استان صورت گرفته است.

وی ضمن بیان اینکه این منطقه 90 هزار هکتاری تنوع زیستی غنی و متنوعی دارد، افزود: این منطقه بین زیستگاه های دشتی شمال و شرق دامغان، کوهستان های مرتفع کلاریز و طزره و جنگل های هیرکانی واقع شده است که همین موضوع سبب شد تا ارتقا آن در دستور کار واقع شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان بابیان اینکه برای حفاظت از زیستگاه های ارزشمند استان اقدامات اساسی انجام می شود، ابراز داشت: منطقه حفاظت شده طالو و شیر بند دامغان کریدور حساس به شمار می رود که حفظ آن به دست همه گروه ها امکان پذیر است.

عبدوس ضمن بیان اینکه حفاظت از گونه های ارزشمند گیاهی و جانوری با مشارکت جوامع بومی، محلی، انجیوها، طبیعت گردها و محیط بانان منطقه میسر می شود، تصریح کرد: از عموم مردم تقاضا می شود در راستای رسیدن به این هدف همگی تلاش کنند تا این سرمایه ارزشمند طبیعی ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طالو شیر بند دامغان به منطقه حفاظت شده ارتقا یافت

طالو شیر بند دامغان به منطقه حفاظت شده ارتقا یافت